Komunitní plánování jako základní komunikační strategie místních samospráv

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunitní plánování jako základní komunikační strategie místních samospráv

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Zdražil, Josef
dc.date.accessioned 2010-07-18T05:40:00Z
dc.date.available 2010-07-18T05:40:00Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10510
dc.description.abstract Metoda komunitního plánování je v současné době v České republice využívána pro tvorbu lokálních plánů rozvoje sociálních služeb. Cílem diplomové práce je posoudit, zda je uve-dená metoda univerzální pro zpracovávání všech typů koncepcí ve veřejné správě, případ-ně, jaká jsou omezení využitelnosti této metody. cs
dc.format 93 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 1497049 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunitní plánování cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject koncepce cs
dc.subject veřejná správa cs
dc.subject community planning en
dc.subject communication en
dc.subject concept en
dc.subject public administration en
dc.title Komunitní plánování jako základní komunikační strategie místních samospráv cs
dc.title.alternative Community planning as basic communication strategy of public authorities en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated The method of community planning is currently in the Czech Republic used to create local plans for the development of social services. The aim of thesis is to assess whether the uni-versal method for processing all types of concepts in public administration, eventually the limitations of usefulness of this method. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10646
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zdražil_2009_dp.pdf 1.427Mb PDF View/Open
zdražil_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
zdražil_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account