Projekt optimalizace a nasazení informačního systému EDI a internetového obchodu u zákazníků společnosti REHAU, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt optimalizace a nasazení informačního systému EDI a internetového obchodu u zákazníků společnosti REHAU, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Buvala, Radim
dc.date.accessioned 2010-07-18T05:42:54Z
dc.date.available 2012-02-17T13:50:06Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10519
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je využití systému EDI - Electronic Data Interchange a internetového portálu společnosti REHAU, s.r.o. jejich zákazníky. Dle charakteru objednávek by měl byt na základě analýzy dat získaných z dotazníkového a databázového šetřeni, zjištěn potenciál zákazníků REHAU. Cílem práce je, aby zákazníci společnosti REHAU co možná nejvíce využívali internetového portálu a objednávkového systému EDI. Ve studii je dále kladen důraz na zavedení internetového portálu a EDI u zákazníků. Porovnání pozitivních a negativních stránek objednávkového procesu u firmy Kuchyně Voráč, s.r.o. a Richter+Frenzel, s.r.o. cs
dc.format 99 cs
dc.format.extent 1716849 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011
dc.subject Informační systém cs
dc.subject EDI cs
dc.subject Zákaznický portál cs
dc.subject objednávkový systém cs
dc.subject elektronické podnikání cs
dc.subject Information system en
dc.subject EDI en
dc.subject customer portal en
dc.subject purchase order system en
dc.subject e-business en
dc.title Projekt optimalizace a nasazení informačního systému EDI a internetového obchodu u zákazníků společnosti REHAU, s.r.o. cs
dc.title.alternative Optimalization project and EDI information system setting with E-business for REHAU Ltd. consumers en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2009-05-25
dc.description.abstract-translated The subject of the master thesis is a use of EDI system - Electronic Data Intercharge - and the Internet portal of the company REHAU, Ltd. by their costumers. With the help of analysis based on data collected from questionaire and database research, should be find out, according to a purchase orders character, a potential of customers who are beneficial for the company. The aim of the master thesis is to make customers of the company REHAU, Ltd. use the purchase order system EDI and their Internet portal as much as possible. In the master thesis is as well put emphasis on introduction of EDI system and comparison of positives and negatives of purchase order process for customers Kuchyně Voráč, s.r.o. and Richter+Frenzel, s.r.o. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11008
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
buvala_2009_dp.pdfBlocked 1.637Mb PDF View/Open
buvala_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
buvala_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account