Marketingová strategie zpravodajské televize Z1

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie zpravodajské televize Z1

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Mišauer, Vladimír
dc.date.accessioned 2010-07-18T06:26:20Z
dc.date.available 2012-02-17T13:50:07Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10605
dc.description.abstract Tato diplomová práce je věnovaná marketingové strategii zpravodajské televize Z1. Jde o novou českou komerční stanici, která začala v loňském roce vysílat jako první ze šestice držitelů licence na pozemní digitální vysílání. Teoretická část práce ozřejmuje postavení televizního média na trhu. Vysvětluje specifika mediálního podnikání, popisuje vztah médií k publiku, typy výzkumů a měření publika. Práce také objasňuje základní atributy formulování marketingové strategie. Praktická část je věnována analýze marketingové strategie Z1. Vychází z projektu, kterým se stanice ucházela o digitální licenci a vzápětí zkoumá jeho realizaci. Porovnává situaci na českém zpravodajském televizním trhu a všímá si chování přímého konkurenta Z1 veřejnoprávního zpravodajského kanálu ČT 24. V projektové části pak práce formuluje základní východiska, která by měla vést k řešení současných problémů Z1. cs
dc.format 109 cs
dc.format.extent 2612965 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2011
dc.subject Klíčová slova: televizní trh cs
dc.subject sledovanost cs
dc.subject peoplemetry cs
dc.subject positioning cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject poslání cs
dc.subject strategie cs
dc.subject distribuční kanály cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject workflow cs
dc.subject investor cs
dc.subject Z1 cs
dc.subject ČT 24 cs
dc.subject TA3 cs
dc.subject J&T cs
dc.subject Keywords: TV market en
dc.subject rating en
dc.subject peoplemeters en
dc.subject positioning en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject mission en
dc.subject strategy en
dc.subject distribution channels en
dc.subject benchmarking en
dc.subject workflow en
dc.subject investor en
dc.subject Z1 en
dc.subject ČT 24 en
dc.subject TA3 en
dc.subject J&T en
dc.title Marketingová strategie zpravodajské televize Z1 cs
dc.title.alternative Marketing strategy of Z1 TV News Channel en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated This thesis is devoted to marketing strategy of the news television Z1. New Czech commercial station started to broadcast it's program last year as the first of six license holders for terrestrial digital broadcasting. The theoretical part of the work describes the position of the television on the market. It explains the specifics of the media business, describes the relationship of media to au-dience, types of research and audience measurement. The work also explains the basic attributes of the marketing strategy formulation. The practical part is devoted to analysis of marketing strategy. It's based on the project, whereby broadcaster applied for the digital license and examines it's implementation. This part compares the situation on the Czech television market and notes advancing of the direct competitor of Z1 - public news channel ČT 24. Project part of the work sets out the basic background, which should lead to the solutions of current problems of the news channel. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10618
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
mišauer_2009_dp.pdf 2.491Mb PDF View/Open
mišauer_2009_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
mišauer_2009_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account