Marketingový mix společnosti IKEA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix společnosti IKEA

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix společnosti IKEA
Author: Briedlová, Veronika
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: V předkládané bakalářské práci se zaměřuji na marketingový mix společnosti IKEA. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části vycházím z odborné literatury a popisuji jednotlivé části marketingového mixu obecně. Do části praktické se snažím aplikovat vlastní poznatky, představuji společnost IKEA, její historii a jednotlivé části marketingového mixu. Součástí praktické části je vyhodnocení dotazníkového šetření, které jsem realizovala u zákazníků IKEA, týkající se jejich pohledu na marketingový mix této společnosti. V závěru práce vyjadřuji svá stanoviska a návrhy k marketingovému mixu společnosti IKEA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10645
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10491


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
briedlová_2009_bp.pdfBlocked 4.765Mb PDF
briedlová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
briedlová_2009_op.doc 62Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account