Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky
Author: Pivko, Peter
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Předmětem bakalářské práce je strategická analýza podniku a konkurenčního prostředí s cílem porovnat současný stav nabízených služeb daného podniku v konkurenčním prostředí a současně identifikovat možné příležitosti a ohrožení na trhu. Teoretická část obsahuje informace zaměřené na obecnou charakteristiku hotelového marketingu, marketingovou strategii a na strategické řízení. V praktické části jsou postupy analýzy aplikovány na konkrétní podnik a následně jsou popsány závěry analýzy s doporučením ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10654
Date: 2009-05-22
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 11613


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pivko_2009_bp.pdfBlocked 3.356Mb PDF
pivko_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
pivko_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account