Analýza a návrh struktury firemního tisku společnosti Meopta-optika s.r.o. jako marketingového komunikačního nástroje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza a návrh struktury firemního tisku společnosti Meopta-optika s.r.o. jako marketingového komunikačního nástroje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zbořilová, Lucie
dc.contributor.author Suchá, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-18T08:25:25Z
dc.date.available 2010-07-18T08:25:25Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10814
dc.description.abstract Tato práce se zabývá významem podnikového tisku jako jednoho z nástrojů vnitropodnikové komunikace. Úvodem tato studie rozpracovává pojmy marketing a marketingová komunikace. Jedním z nástrojů marketingové komunikace je i public relations. Veřejné mínění, image a firemní identita tvoří tři východiska, od nichž se podstata public relations odvíjí. Dále se teoretická část již podrobněji zabývá interní komunikací a firemním tiskem. Jsou zmíněny typy firemních publikací, výhody a nevýhody, které firemní periodikum přináší. Praktická část je věnována zpracovaní demografických údajů, jejichž cílem je vyhodnotit "většinového" zaměstnance společnosti Meopta-optika s.r.o. a přizpůsobit návrh struktury novin tomuto zjištění. Dále se praktická část zabývá analýzou podnikového tisku různých firem. Cílem je získat přehled o tom, jaké informace zaměstnavatelé nejčastěji sdělují prostřednictvím tohoto komunikačního nástroje svým zaměstnancům. V praktické části je také provedena analýza stávajících firemních novin společnosti Meopta-optika s.r.o., jsou navržena doporučení a zlepšení stávající struktury novin. cs
dc.format 97 s., 18 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 10761340 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject public relations cs
dc.subject vnitropodniková komunikace cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject firemní periodikum cs
dc.subject struktura novin cs
dc.subject public relations en
dc.subject internal communication en
dc.subject employees en
dc.subject company publication en
dc.subject structure of paper en
dc.title Analýza a návrh struktury firemního tisku společnosti Meopta-optika s.r.o. jako marketingového komunikačního nástroje cs
dc.title.alternative The analysis and proposal for the structure of company publications at Meopta-optika Ltd as a marketing communication instrument en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2009-01-20
dc.description.abstract-translated This bachelor work is interested in the importance of company publications as one of the instruments of internal communication. In the first part this thesis works with the concepts of marketing and marketing communication. One of the instruments of marketing communications is also public relations. Public opinion, image and corporate identity create three bases for the foundation of public relations. The theoretic part is in detail interested in internal communication and company publication. It deals with the advantages and disadvantages of company publications. The practical part processes demographic data, with the aim to evaluate the major employee of the company Meopta-optika Ltd and adapt company paper structure to these findings. Furthermore, the practical part is concerned with the analysis of company publications of different companies. The aim is to find the most common kind of information that employers communicate to their employees. The practical part also offers an analysis of the present company paper at Meopta-optika Ltd. Suggestions for improvement in the current structure of the paper are proposed. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10394
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
suchá_2009_bp.pdf 10.26Mb PDF View/Open
suchá_2009_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open
suchá_2009_op.doc 0bytes Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account