Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice
Author: Navarová, Lucie
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je vypracování projektu propagace cyklistických produktů značky Merida pro ženy v českém prostředí. Teoretická část práce zpracovává rešerši literatury v oblasti marketingových komunikací, spotřebitelského chování a moderního marketingového výzkumu. Stanovuje odborná východiska pro praktickou a projektovou část práce. V praktické části je proveden výzkum nákupního chování žen v českém cyklistickém prostředí, jehož výsledky definují zásady pro tvorbu projektu propagace, jež je vypracován v projektové části diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10835
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10573


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
navarová_2009_dp.pdfBlocked 504.3Kb PDF View/Open
navarová_2009_vp.zip 17.58Kb Unknown View/Open
navarová_2009_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account