Nový časopis pro seniory, Senior nová cílová skupina

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nový časopis pro seniory, Senior nová cílová skupina

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Žembery, Sidónia
dc.date.accessioned 2010-07-13T16:05:44Z
dc.date.available 2010-07-13T16:05:44Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1086
dc.description.abstract Diplomová práce definuje skupinu seniorů a analyzuje způsoby komunikace se seniory prostřednictvým tištěných médií. Na základě hypotetického předpokladu, že na trhu není dostatek periodik pro tuto cílovou skupinu, předkládám návrh vhodného periodika, které efektivně osloví starší generaci. Práce zároveň zhodnocuje navrhované řešení včetně přínosů a případných rizik spojených s realizací. Cílová skupina seniorů bude do patnácti let tvořit čtvrtinu české populace. Kvalitní seniorský časopis bude důležitý prostředek pro marketingovou, ale i sociální komunikaci s tímto segmentem. cs
dc.format 90 cs
dc.format.extent 2440626 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject masová komunikace cs
dc.subject média cs
dc.subject tištěná média cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject senior cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject životní styl cs
dc.subject communication en
dc.subject marketing communication en
dc.subject mass media en
dc.subject media en
dc.subject press en
dc.subject market segmentation en
dc.subject seniors en
dc.subject perception en
dc.subject lifestyle en
dc.title Nový časopis pro seniory, Senior nová cílová skupina cs
dc.title.alternative New Magazine for Seniors en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2006-06-08
dc.description.abstract-translated This dissertation defines a group of seniors and analyses the ways of communication with seniors by means of the press. Coming out from a hypothetical presumption that there are not enough periodicals for this target group on the market, I am presenting a project of an appropriate periodical title which will effectively address the elder generation. The diploma dissertation also evaluates the proposed solution according to its contributions and possible risks associated with its realization. Within next fifteen years the target group of seniors will represent a quarter of Czech population. A high-quality senior magazine will be an important medium for both the marketing and social communication with this part of community. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2810
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
žembery_2006_dp.pdf 2.327Mb PDF View/Open
žembery_2006_vp.doc 62Kb Microsoft Word View/Open
žembery_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account