Projekt marketingového plánu firmy Ganymede Technologies

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy Ganymede Technologies

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla cs
dc.contributor.author Nosek, Martin cs
dc.date.accessioned 2010-07-13T16:06:27Z
dc.date.issued 2006-05-09 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1089
dc.description.abstract Tato diplomová práce je projektem marketingového plánu firmy Ganymede Technologies. První část zahrnuje teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a zejména o marketingovém plánu. Druhá část je věnována projektu. Analyzuje a hodnotí všechny skutečnosti, které mohou ovlivnit sestavení a realizaci plánu, stanovuje marketingové cíle a strategie k jejich dosaže-ní a popisuje konkrétní akční plány. cs
dc.format 78s., 2 s. příloh cs
dc.format.extent 923046 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036 cs
dc.subject internet cs
dc.subject marketing cs
dc.subject internet en
dc.subject marketing en
dc.title Projekt marketingového plánu firmy Ganymede Technologies cs
dc.title.alternative Project of marketing plan of Ganymede Technologies company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ševčíková, Lenka cs
dc.date.accepted 2006-05-30 cs
dc.date.vskp-available 2036-05-09
dc.description.abstract-translated This thesis is a project of a marketing plan of Ganymede Technologies company. First part contains theoretic information about marketing, marketing planning and mainly about a marketing plan. Second part is dedicated to a project itself. It analyzes and evaluates all facts that could influence the composition and realization of the plan, it determines marketing targets and strategies to achieve them and describes the action plans. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 1022
dc.date.assigned 2006-03-06 cs
utb.result.grade E
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
nosek_2006_dp.pdfBlocked 901.4Kb PDF View/Open
nosek_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
nosek_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account