Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou

Show full item record

No preview available
Title: Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou
Author: Friedrich, Lukáš
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato diplomová práce se věnuje sponzoringu jako jedné ze složek mixu marketingové komunikace. Je řešena jako určitý mustr, který nastiňuje aktivní úlohu sponzoringu v marketingové komunikaci sponzora prostřednictvím kooperace samotného subjektu sponzoringu. Cílem diplomové práce je pomoci menšímu amatérskému týmu v rozvoji, dovršení procesu profesionalizace a navrhnout optimální podobu "sponzorského balíčku" jako nástroje komunikačního mixu, který by mohl exkluzivní sponzor týmu, resp. reklamní partner, efektivně využít v rámci koncepce marketingové komunikace a který by přinesl pozitivní obchodní efekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10910
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10599


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
friedrich_2009_dp.pdfBlocked 2.245Mb PDF
friedrich_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
friedrich_2009_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account