Analýza internetových portálů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza internetových portálů |
| Autor: |
Žáček, Luboš
|
| Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
|
Abstrakt:
|
Tato práce si klade za cíl analyzovat internetové portály jako informační médium. Součástí práce je i detailní popis zásad tvorby internetových portálů. Práce se věnuje především srovnání a problematice návštěvnosti i obsahové struktuře dvou vybraných informačních webů Techno.cz a Vychytane.cz. V neposlední řadě představím standardní i nestandardní komunikační plochy a využití internetových portálů jako marketingový prostředek. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10926
|
|
Datum:
|
2009-05-11 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
10708
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet