Analýza martingových činností Zoo Olomouc

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza martingových činností Zoo Olomouc

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Smolková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-18T09:53:40Z
dc.date.available 2014-08-21T23:00:25Z
dc.date.issued 2009-08-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10970
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingových činností v zoologické zahradě na Svatém Kopečku u Olomouce. V teoretické části jsem v úvodu vymezila pojmy marketing, předmět marketingu, marketingové komunikace. Nejprve jsem se věnovala problematice neziskových organizací a následně jednotlivými typy neziskových organizací. Dále jsem charakterizovala složky komunikačního mixu (reklama, podpora prodeje, osobní prodej, vztahy s veřejností, přímý marketing, internet marketing). V závěru teoretické části jsem uvedla SWOT analýzu a také jsem nastínila metody k sběru dat (výhody a nevýhody). V praktické části jsem nejdříve představila Zoo Olomouc. Dále jsem analyzovala současné marketingové činnosti Zoo Olomouc. Následně jsem srovnala jednotlivé zoo v ČR (rozlohu jednotlivých zoo, počet zvířat v zoo, počet zaměstnanců zoo, rozpočet zoo, aj.). Pro vlastní výzkum jsem si zvolila dotazník. Tento dotazník jsem zadala návštěvníkům Zoo Olomouc. Následně jsem ho vyhodnotila a výsledky interpretovala. Výsledky jsem poskytla marketingovému řediteli Zoo Olomouc Mgr. Richterovi. V závěru praktické části jsem nastínila možné návrhy na zlepšení stávající situace v Zoo Olomouc. cs
dc.format 88 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 8746232 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2014
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject non-profit organization en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject sponzoring en
dc.title Analýza martingových činností Zoo Olomouc cs
dc.title.alternative Analysis of the marketing activities in a Zoo Olomouc en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Richter, Luděk
dc.date.accepted 2009-09-15
dc.description.abstract-translated The theme of this bachelor is Analysis of the marketing activities in a zoo in Svatem Kopecku near Olomouc. In the theoretical part in the introduction, I defined the concepts of marketing, the subject of marketing, marketing communications. First, I was on the issue of non-profit organizations and the various types of non-profit organizations. In addition, I characterized the components of the communication mix (advertising, sales promotion, personal selling, public relations, direct marketing, internet marketing). In conclusion, the theoretical part, I introduced the SWOT analysis as well as I have outlined methods for data collection (the advantages and disadvantages). In the practical part, I first introduced the Zoo Olomouc. Furthermore, I analyze the current marketing activities Zoo Olomouc. Then I compared each zoo in the Czech Republic (the area of each zoo, the number of animals in the zoo, zoo number of employees, budget of the zoo, ). For your own research, I chose the questionnaire. This questionnaire, I ordered visitors Zoo Olomouc. Subsequently, I evaluate it, and the results interpreted. The results, I provide marketing director Zoo Olomouc Mgr. Richter. In conclusion, the practical part, I outlined the possible proposals to improve the current situation in Olomouc Zoo. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11807
dc.date.assigned 2009-06-19
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
smolková_2009_bp.pdfBlocked 8.341Mb PDF View/Open
smolková_2009_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
smolková_2009_op.pdf 1007.Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account