Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Ševců, Adam
dc.date.accessioned 2010-07-18T10:19:51Z
dc.date.available 2010-07-18T10:19:51Z
dc.date.issued 2009-05-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11012
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřená na zhodnocení jednotlivých prvků marketingového mixu v konkrétní firmě zaměřené na výrobní činnost. V teoretické části jsem analyzoval jednotlivé prvky marketingového mixu za pomocí od-borné literatury. V praktické části jsem analyzoval využívání jednotlivých prvků marketingového mixu ve firmě C. B. S. Kovoobrábění s.r.o. V poslední části navrhuji zlepšení nedostatků tak, aby co nejlépe odpovídaly možnostem firmy. cs
dc.format 49 cs
dc.format.extent 860033 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject cena cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing communication en
dc.title Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Mix in the Company C. B. S. Kovoobrábění s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mráčková, Eva
dc.date.accepted 2009-06-12
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis is focused on assessment of individual elements of marketing mix in a particular company focused on manufacturing activity. In the theoretical part, I analyze the individual elements of the marketing mix using the scientific literature. In the practical part I have analyzed the various elements of marketing mix in Metalwor-king CBS Company Ltd. In the last part I propose to improve the deficiencies in order to best meet business oppor-tunities. en
dc.description.department Institut bezpečnostních technologií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/133 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13342
dc.date.assigned 2009-02-20
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
ševců_2009_bp.pdf 839.8Kb PDF View/Open
ševců_2009_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
ševců_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account