Marketingový plán založení nového podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán založení nového podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Řeháková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-18T12:06:56Z
dc.date.available 2010-07-18T12:06:56Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11059
dc.description.abstract Řadu lidí napadá v průběhu dne, měsíce nebo let řada nápadů, myšlenek. Některé zapadají okamžitě, jiné nám vrtají hlavou delší dobu. Mnohé nám nedají spát. Myslíme na ně někdy více, či méně intenzivně. Zrodí-li se nápad, krásná myšlenka, může nás uspokojit, nadchnout. Jindy nám tato idea, přeroste ve vizi. A to do té doby, než se začneme vážně zaobírat tím, jak ji uvést do praxe. Cesta k realizaci těchto myšlenek je dlouhá. Pokud pro-jekt dostává konkrétní podobu, měl by, pokud nechceme zkrachovat či promarnit čas pla-nými plány, mít pevnou strukturu, jasné cíle, podrobně zmapované tržní pole, kam vstupu-jeme, a měli bychom skutečně velmi dobře znát cílové skupiny, které chceme oslovit. Neméně důležitý je i finanční plán projektu a určitá časová osa, která nám stanoví jednotli-vé kroky a termíny jejich naplnění proto, abychom jasně viděli, zda vůbec, jak a kolik mů-žeme vydělat, popřípadě jak úspěšný, a za jakou dobu může náš projekt být. Podstatou úspěchu je rovněž zvolený jazyk a prostředky komunikace. Tato práce popisuje velice mla-dý obor kreativní ekonomiku, která dává předpoklady pro využití konkurenčních výhod a nutnosti podobných postupů v dnešním ekonomickém světě. Závěrem předkládá návrh marketingového plánu nově zakládaného podniku v rámci tohoto nového trendu podnikání. cs
dc.format 70 s., 20 s. cs
dc.format.extent 2178680 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kreativní marketing cs
dc.subject strategie cs
dc.subject plánování nových obchodních příležitostí cs
dc.subject analýza stávajícího trhu cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject motivace cs
dc.subject Public Relations cs
dc.subject creative marketing en
dc.subject strategy en
dc.subject planning of new business en
dc.subject analyse of the market en
dc.subject target group en
dc.subject advertisement en
dc.subject motivation en
dc.subject Public Relations en
dc.title Marketingový plán založení nového podniku cs
dc.title.alternative Marketing establishment koncept of new corporation en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated Many ideas occur to a lot of people during the day, month or year. Some of these ideas settle down inside our minds but some of them disappear immediately. Some of them we tend to think about more and more intensively. When a wonderful idea comes to our minds, it brings us only great joy and satisfaction. In other cases this idea develops into a vision, which has to be slept over before it can be brought into the reality. The journey towards bringing this idea or ideas to reality is a long one. For a project to be successful it has to be well planned and must have a solid structure, clear vision and goal. It also must have a clear outlined market segment or field and most importantly the target group must be known. Otherwise there is very little chance of it becoming a success. Equally important is the financial plan of a project, milestones which can enable us to have an imagination of individual stages and how long they will take to be accomplished. It can be clearly seen if it is at all possible to accomplish this project and how as well as determine how much it will cost. The success of a project also depends on how successful the different stages are and how long they take and the language used and means of communication. This thesis describes very new creative economics which guaranties the maximum use of competitive advantages and all other necessary approach in today's world of business. On the whole this thesis provides completed marketing plan based on a new economic trend for a newly set up company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13789
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
řeháková_2010_dp.pdf 2.077Mb PDF View/Open
řeháková_2010_vp.pdf 55.33Kb PDF View/Open
řeháková_2010_op.pdf 57.27Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account