Současné trendy v internetové reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Současné trendy v internetové reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Jozifová, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-18T17:54:15Z
dc.date.available 2010-07-18T17:54:15Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11353
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o nových trendech reklamy v interaktivních médiích, konkrétně v prostředí internetu. Zároveň neopomijí historický kontext a vývoj jednotlivých reklamních formátů a marketingových strategií.Z části se dotýká i výzkumů v oblasti užívání internetu a aktuální situaci internetové reklamy v ČR. Praktická část je věnována přípravě a vedení reálné kampaně v PPC systému společnosti Google, Google AdWords. cs
dc.format 64 s., 12 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 5636590 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Google AdWords cs
dc.subject PPC cs
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject affiliate marketing cs
dc.subject nové trendy cs
dc.subject banner cs
dc.subject interaktivní média cs
dc.subject Google AdWords en
dc.subject PPC en
dc.subject Internet advertisement en
dc.subject affiliate marketing en
dc.subject new trends en
dc.subject banner en
dc.subject interactive media en
dc.title Současné trendy v internetové reklamě cs
dc.title.alternative Current trends of internet advertisement en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with new trends of advertisement in interactive media, particularly in the Internet setting. However, the thesis doesn't leave out the historical backround and the development of various marketing strategies and banners. Partially the thesis concerns the research focused on Internet usage and current situation of Internet advertisement in Czech Republic. The practical part of the thesis consists of real campaign, prepared and guided in the Google PPC system Google AdWords. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13620
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
jozifová_2010_bp.pdf 5.375Mb PDF View/Open
jozifová_2010_vp.pdf 54.39Kb PDF View/Open
jozifová_2010_op.pdf 59.13Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account