Vliv marketingových komunikací na personální práci a firemní kulturu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv marketingových komunikací na personální práci a firemní kulturu

Show full item record

No preview available
Title: Vliv marketingových komunikací na personální práci a firemní kulturu
Author: Košnarová, Zita
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti personálního řízení a firemní kultury v organizaci. Popisuje nástroje personálního řízení a udává specifika personální práce v malých organizacích. Praktická část se zabývá aktuální situací v oblasti personálního řízení a firemní kultury ve společnosti Elektrotrend s.r.o. Obsahuje interní analýzu (interní audit) těchto oblastí. Na základě analýzy jsou stanoveny problémy související s personálním řízením firmy a firemní kulturou ve vybrané společnosti. Projektová část poté navazuje na praktickou část vytvořením dvou strategií. První je zaměřena na oblast personálního řízení ve společnosti Elektrotrend (interní strategie). Druhá strategie uvádí návrh využití marketingových komunikací při získávání nových zaměstnanců (externí strategie).
URI: http://hdl.handle.net/10563/11383
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13732


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
košnarová_2010_dp.pdf 44.15Mb PDF View/Open
košnarová_2010_vp.pdf 50.39Kb PDF View/Open
košnarová_2010_op.pdf 62.61Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account