Vnitropodniková komunikace ve společnosti Siposan s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnitropodniková komunikace ve společnosti Siposan s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Konečný, Jiří
dc.contributor.author Mošťková, Barbora
dc.date.accessioned 2010-07-18T22:15:08Z
dc.date.available 2010-07-18T22:15:08Z
dc.date.issued 2010-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11509
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je vnitropodniková komunikace ve společnosti Siposan s.r.o. Cílem práce je předložit podniku návrhy na zlepšení komunikace v oblasti firemního po-slání, komunikace zdola nahoru a posílení loajality zaměstnanců. Práce je rozdělena na dvě části; teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na definici komunikace, firem-ní kulturu, spokojenosti zaměstnanců a tématům, které souvisejí s cílem práce. V praktické části je pomocí dotazníku zjištěn současný stav ve společnosti Siposan. Z rozboru dotazní-ku vyplývají doporučení. Závěr uvádí nástroje interní komunikace vhodné k implementaci ve společnosti Siposan. cs
dc.format 48 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 801237 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Komunikace cs
dc.subject vnitropodniková komunikace cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject poslání cs
dc.subject týmová práce cs
dc.subject hodnoty cs
dc.subject Communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject employees en
dc.subject mission en
dc.subject team work en
dc.subject values en
dc.title Vnitropodniková komunikace ve společnosti Siposan s.r.o. cs
dc.title.alternative THE INTRA-COMPANY COMMUNICATION OF SIPOSAN S.R.O. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mráčková, Eva
dc.date.accepted 2010-06-11
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is intradepartmental communication of Siposan s.r.o. company. The aim of work are recommandation for improvement communication in the area of mis-sion, communication bottom up and empowering staff loyalty. The thesis is dividend into two parts; theoretical and practical. The theoretical element is focused on the definition of communicatio, company culture, staff satisfaction and topics, which relating with aim of work. The practical part is by the help of questionary inquest contemporary state in Sipo-san company. From parsing of questionary follow on recommendations. mentioning in-struments of internal communication proper to implementation in Siposan. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/104 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15478
dc.date.assigned 2010-02-12
utb.result.grade B
local.subject loajalita cs
local.subject kultura organizace cs
local.subject loyalty en
local.subject corporate culture en


Files in this item

Files Size Format View
mošťková_2010_bp.pdfBlocked 782.4Kb PDF View/Open
mošťková_2010_vp.doc 61Kb Microsoft Word View/Open
mošťková_2010_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account