Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Varnerová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-18T23:09:04Z
dc.date.available 2010-07-18T23:09:04Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11600
dc.description.abstract Předložená bakalářská práce se věnuje marketingovým komunikacím církve na konkrétním příkladu návštěvy Benedikta XVI. v České republice v roce 2009. V teoretické části nej-prve stručně přibližuje historii římskokatolické církve i institutu papeže a následně se věnuje možnosti aplikace jednotlivých nástrojů marketingových komunikací na církev. Praktická část pak analyzuje a hodnotí konkrétní využití marketingových nástrojů před, během a po návštěvě Benedikta XVI. v České republice. Součástí práce je také mediální analýza výstupů spojených s návštěvou papeže. cs
dc.format 64 s., 2 s. text. příloh cs
dc.format.extent 1366103 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject římskokatolická církev cs
dc.subject náboženství cs
dc.subject papež cs
dc.subject Benedikt XVI cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject event cs
dc.subject mediální analýza cs
dc.subject Roman Catholic Church en
dc.subject religion en
dc.subject Pope en
dc.subject Benedict XVI en
dc.subject marketing communications en
dc.subject marketing en
dc.subject event en
dc.subject media analysis en
dc.title Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009 cs
dc.title.alternative Marketing Communications of the Church: Visit of Pope Benedict XVI to the Czech Republic in 2009 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated Presented bachelor degree thesis describes marketing communications of the Catholic Church in the Czech Republic. As a model example, the 2009 visit of Pope Benedict XVI to the country has been taken into account. Theoretical section outlines the history of the Roman Catholic Church and the Pope institution. Then, individual marketing tools are lis-ted with respect to usability in the church promotion context. Practical section of the thesis analyses and evaluates specific usage of marketing tools in relation with the visit of Pope Benedict XVI in the Czech Republic. Media analysis of the outputs dedicated to the visit is provided to complete the event summary. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13699
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
varnerová_2010_bp.pdf 1.302Mb PDF View/Open
varnerová_2010_vp.pdf 51.29Kb PDF View/Open
varnerová_2010_op.pdf 58.61Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account