Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a.s.
Author: Takáč, Michal
Advisor: Burián, Tomáš
Abstract: Cílem mé bakalářské práce byla analýza marketingového mixu konkurenčních firem a následné porovnání se společností VPO Protivanov, a.s. Dalším cílem bylo zjištění rozsahu nabídky služeb konkurenčních firem v dotačním programu Zelená úsporám. Podklady pro tuto práci jsem získal pomocí internetu a prostřednictvím e-mailu jsem oslovil konkurenční firmy a získal tak potřebné informace. Získané údaje jsem uspořádal do tabulek a provedl jsem srovnání se společností VPO Protivanov, a.s V závěru mé práce jsem vyhodnotil analýzu služeb v dotačním programu Zelená úsporám a vypracoval jsem návrhy, které by mohly vést ke zlepšení postavení společnosti VPO Protivanov, a.s. na českém trhu a tím tak i zvýšit její rentabilitu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11619
Date: 2009-12-11
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 13448


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
takáč_2010_bp.pdf 1.356Mb PDF View/Open
takáč_2010_vp.pdf 466.6Kb PDF View/Open
takáč_2010_op.pdf 330.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account