Efektivita venkovní reklamy z pohledu billboardů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita venkovní reklamy z pohledu billboardů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Reiter, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-19T00:56:47Z
dc.date.available 2010-07-19T00:56:47Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11786
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou venkovní reklamy z pohledu umístění billboardů. Jejím cílem je zpracování a analýza problematiky z hlediska působení billboardů v dané lokalitě. Důraz kladu na zásady tvorby reklamy v kontextu s její efektivitou. Zabývám se charakteristikou venkovní reklamy, historií a jejím členěním. Dále sleduji silné a slabé stránky billboardové komunikace a pokouším se zmapovat její současný stav. Pak se soustředím na jednotlivé metody měření. Závěr práce věnuji analýze měření efektivnosti na konkrétním příkladu. cs
dc.format 55 cs
dc.format.extent 1543960 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject efektivita cs
dc.subject kvantita cs
dc.subject kreativita cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject reklamní sdělení cs
dc.subject venkovní reklama cs
dc.subject mediální agentura cs
dc.subject billboard cs
dc.subject pasant cs
dc.subject metoda měření cs
dc.subject intenzita cs
dc.subject kontaktní šance cs
dc.subject efficiency en
dc.subject quantity en
dc.subject creativity en
dc.subject advertising en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject advertising message en
dc.subject outdoor advertising en
dc.subject media agency en
dc.subject billboard en
dc.subject passant en
dc.subject method of measurement en
dc.subject intensity en
dc.subject contact chances en
dc.title Efektivita venkovní reklamy z pohledu billboardů cs
dc.title.alternative Outdoor advertising efficiency in terms of location of billboards en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2010-01-13
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the effectiveness of outdoor advertising in terms of location of billboards. Its goal is the processing and analysis of issues in terms of exposure of billboards in the area. Emphasis on the principles of making ads in the context of its efficiency. Deal with the characteristics of outdoor advertising, history, and its breakdown. Follow up the strengths and weaknesses of billboard communication and trying to map the current status. Then I focus on different methods of measurement. The conclusion I work measurement analysis of the effectiveness of a particular example. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13524
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
reiter_2010_bp.pdf 1.472Mb PDF View/Open
reiter_2010_vp.pdf 363.2Kb PDF View/Open
reiter_2010_op.pdf 364.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account