Role image v komunikační strategii organizace (faktory, které ovlivňují vnímání image zákazníky)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role image v komunikační strategii organizace (faktory, které ovlivňují vnímání image zákazníky)

Show full item record

No preview available
Title: Role image v komunikační strategii organizace (faktory, které ovlivňují vnímání image zákazníky)
Author: Lapuníková, Helena
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce nabízí pohled na analýzu komunikační strategie s hlubším zaměřením na image jako nástroj pro dosažení strategických gólů malého kateringového podniku Osteria Restaurants - The Bull, v City of London. Teoretická část vysvětluje některé empirické termíny související s image, zatímco praktická část analyzuje corporate identity a reálnou image, jak je vnímaná hlavními cílovými segmenty. Cílem diplomové práce je analyzovat pozici pohostinské provozovny, The Bull, z pohledu cílové skupiny, aplikovat kvalitativní a kvantitativní výzkum (focus group), a dodat návrh na vylepšení komunikace zaměřené na posílení dlouhodobých vztahů se zákazníky a likvidity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11802
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13737


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lapuníková_2010_dp.pdf 6.560Mb PDF View/Open
lapuníková_2010_vp.pdf 57.30Kb PDF View/Open
lapuníková_2010_op.pdf 58.61Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account