Sponzoring a jeho vliv na formování image

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sponzoring a jeho vliv na formování image

Show full item record

No preview available
Title: Sponzoring a jeho vliv na formování image
Author: Jelínek, Josef
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce se věnuje sponzoringu a jeho vlivu na budování image. Zabývá se jeho hlavními cíly, jako je rozvoj asociací mezi sponzorskou aktivitou a značkou sponzora nebo zvýšení povědomí o firmě. Současně zkoumá sponzoring jako významný komunikační nástroj, na který nelze nahlížet odděleně, ale pouze jako nedílnou, integrální součást marketingového mixu. V praktické části analyzuje marketingový mix společnosti Alpine Pro. V projektové části aplikuje získané poznatky do ukázkového sponzorského modelu formujícího pozitivní image této společnosti s cílem zviditelnit její aktivity, zlepšit renomé a především podpořit zájem o značku a její produkty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11858
Date: 2010-04-23
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13779


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jelínek_2010_dp.pdf 3.532Mb PDF View/Open
jelínek_2010_vp.pdf 55.96Kb PDF View/Open
jelínek_2010_op.pdf 57.55Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account