Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti. Zvukový scénář a jeho realizace jako součást rozhlasové hry.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti. Zvukový scénář a jeho realizace jako součást rozhlasové hry.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Grečnár, Ján
dc.contributor.author Hoblík, Marek
dc.date.accessioned 2010-07-19T05:00:17Z
dc.date.available 2010-07-19T05:00:17Z
dc.date.issued 2010-05-17
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11924
dc.description.abstract Tématem práce je zvuk v prostředí reklamy. Práce se zabývá fyziologickými a psychologickými účinky hudby na člověka a významem zvukové komunikace se zákazníkem. Přibližuje formy a možnosti využití hudby a zvuku jako nástrojů propagace a osvětluje několik základních pojmů z oblasti sound brandingu. cs
dc.format 33.s cs
dc.format.extent 1933501 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zvuk cs
dc.subject psychoakustika cs
dc.subject frekvence cs
dc.subject amplituda cs
dc.subject sound branding cs
dc.subject zvukový logotyp cs
dc.subject znělka cs
dc.subject jingle cs
dc.subject corporate design cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject Sound en
dc.subject psychoacoustics en
dc.subject frequency en
dc.subject amplitude en
dc.subject sound branding en
dc.subject audio logo en
dc.subject jingle en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate identity en
dc.title Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti. Zvukový scénář a jeho realizace jako součást rozhlasové hry. cs
dc.title.alternative 1. Theoretical part: The Importance and Role of Sound Corporate Identity Logo for the Company. 2. Practical part: Sound Written and its Implementation as Part of a Radio Play. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Olšovská, Ĺubica
dc.date.accepted 2010-06-07
dc.description.abstract-translated The theme of this work is sound in an adveritsement. This work deals with physiological and psychological effects of music on human beings and the importance of sound communication with the customer. It shows the forms and possibilities of using music and sound as a tool of promotion and illuminates some fundamental concepts of sound branding. en
dc.description.department Kabinet teoretických studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/226 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Audiovize cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Audiovisual Arts en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 14384
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hoblík_2010_bp.pdf 1.843Mb PDF View/Open
hoblík_2010_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
hoblík_2010_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account