Analýza marketingové komunikace zvolené firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace zvolené firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Stejskal, Jakub
dc.date.accessioned 2010-07-19T06:32:21Z
dc.date.available 2010-07-19T06:32:21Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12104
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analýza využívaných aktivit marketingových komunikací konkrétní obchodní společnosti, zjištění spokojenosti zákazníků a návrh možných změn pro budoucí aktivity. K dosažení stanovených cílů firmy je využíváno mnoho tradičních i netradičních forem marketingových komunikací. Specifikem této společnosti je nutnost budovat marketing pro dvě skupiny zákazníků, a to přímé zákazníky formou velkoobchodu, tak i pro koncové uživatele. cs
dc.format 67 cs
dc.format.extent 5545292 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace zvolené firmy cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject B2B cs
dc.subject B2C cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject Marketing Communications selected the company en
dc.subject survey en
dc.subject B2B en
dc.subject B2C en
dc.subject Marketing Analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace zvolené firmy cs
dc.title.alternative Analysis of selected marketing communications company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of this work is the analysis of used activities of marketing communications of a specific company, customers satisfaction and finding potential design changes for future activities. To achieve the objectives of the company many traditional and nontraditional forms of marketing communications are used. The uniqueness of this company is the need to build marketing for two groups of customers, direct customers through wholesale and retail. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13691
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
stejskal_2010_bp.pdf 5.288Mb PDF View/Open
stejskal_2010_vp.pdf 54.78Kb PDF View/Open
stejskal_2010_op.pdf 57.33Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account