Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Janečková, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-19T06:32:49Z
dc.date.available 2010-07-19T06:32:49Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12105
dc.description.abstract Hlavní úlohou je vytvořit projekt, který rozšíří současnou nabídku firmy o tzv. "tekuté dárky", které zahrnují etikety na vína a ostatní lihoviny, skleničky s potiskem, dárkové tašky a předměty. Prvotními podklady ke zpracování této bakalářské práce jsou: SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a konkurence v oblasti "tekutých dárků". Na základě těchto analýz je navržen plán zavedení nového výrobku na trh. Důležitou součástí projektu jsou vhodně zvolená propagace a efektivní formy oslovení potenciálních zákazníků. V závěru bakalářské práce je vypracován návrh na vyhodnocení projektu "Tekuté dárky". cs
dc.format 76 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2281187 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject zavedení nového výrobku na trh cs
dc.subject životní cyklus výrobku cs
dc.subject průzkum trhu cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject product launch en
dc.subject product life cycle en
dc.subject market research en
dc.subject market segmentation en
dc.title Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků cs
dc.title.alternative Creation of project "Liquidy presents" for purpose of enlargement of customer's segment en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2010-01-13
dc.description.abstract-translated The main task is to create a project which will widen the current company offer into so-called "Liquid presents", which include wine labels and other spirituous liqueurs, glasses with printing, gift bags and gift items. The primary bases for processing of this bachelor thesis are: SWOT analysis, Porter model of competitive forces and competition in area of the "Liquid presents". The plan of the product launch is based on those analyses. Very important part of this project are well-taken promotion and effective forms of addressing potential customers. The evaluation proposal of the "Liquid presents" project is worked up at the close of this bachelor thesis. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13489
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
janečková_2010_bp.pdf 2.175Mb PDF View/Open
janečková_2010_vp.pdf 287.6Kb PDF View/Open
janečková_2010_op.pdf 363.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account