Marketingová komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů
Author: Bílková, Eva
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Předmětem této práce je analýza jednotlivých oblastí marketingové komunikace a zaměřuje se na nástroje marketingové komunikace filmových festivalů obecně. Praktická část se vě-nuje analýze marketingových komunikací Mezinárodního festivalu outdoorových filmů, jejich efektivnosti a mírou využití v souvislosti s cílovými skupinami v posledních třech ročnících festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12247
Date: 2010-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13667


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bílková_2010_bp.pdf 3.704Mb PDF View/Open
bílková_2010_vp.pdf 57.81Kb PDF View/Open
bílková_2010_op.pdf 59.83Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account