Marketingový potenciál leteckých soutěží

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový potenciál leteckých soutěží

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový potenciál leteckých soutěží
Author: Babčanová, Barbora
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato práce pojednává o vztahu diváka ke sportu. Snažím se popsat, co je pro širokou veřej-nost ve sportu atraktivní, a jak by se sport mohl divákům více přiblížit. Toto uvádím na příkladu leteckých soutěží. Popisuji zde rozdíl mezi leteckou akrobacií, jejíž závody se často konají zcela bez přítomnosti diváků, a závodů Red Bull Air Race, které znají a sledují miliony lidí po celém světě. Teorii nezakládám jen na marketingu sportu, ale i jiných marketingových disciplínách, které se svou podstatou částečně shodují s pořádáním sportovních soutěží. V praktické části se snažím s pomocí lidí, kteří současné situaci vzdušných sportů rozumí, definovat faktory, které nejvíce přitahují diváky k leteckým sportům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12248
Date: 2010-05-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13598


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
babčanová_2010_bp.pdf 7.317Mb PDF View/Open
babčanová_2010_vp.pdf 50.57Kb PDF View/Open
babčanová_2010_op.pdf 51.08Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account