Analýza struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Author: Motalová, Petra
Advisor: Dohnalová, Zuzana
Abstract: Má bakalářská práce se věnuje analýze zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic. V teoretické části se práce zabývá segmentací a poznáním zákazníka jako jednoho z nejdůležitějších elementů při stanovení odpovídajícího chování ze strany firmy. V praktické části práce analyzuje pomocí marketingového průzkumu strukturu zákazníků společnosti. Na základě zjištěných informací jsou navržena doporučení pro zvýšení efektivnosti prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12278
Date: 2010-05-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 17024


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
motalová_2010_bp.pdf 1.101Mb PDF View/Open
motalová_2010_vp.doc 64Kb Microsoft Word View/Open
motalová_2010_op.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account