Projekt konkurenční strategie firmy Amilo Car, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt konkurenční strategie firmy Amilo Car, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt konkurenční strategie firmy Amilo Car, a.s.
Author: Plšek, Radoslav
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Cílem tohoto projektu je stanovit konkurenční strategii firmy Amilo Car, a.s. Projekt je rozdělen na tři samostatné části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou z literárních pramenů zpracovány teoretické podklady, které se týkají strategie, konku-rence obecně, konkurenční výhody, konkurenční strategie, strategie konkurenčního boje a dalších metod strategického managementu. V analytické části je detailně představena firma Amilo Car, a.s, zhodnocení úrovně její výkonnosti, portfolio jejich služeb a identifikaci konkurentů na trhu. Dále jsou v této části obsaženy SWOT a PEST analýza. Na základě výsledků, které vyplývají těchto analýz, je v projektové části stanovena konkurenční strate-gie firmy Amilo Car, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12322
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 15353


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
plšek_2010_dp.pdf 1.273Mb PDF View/Open
plšek_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
plšek_2010_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account