Marketingová komunikace centra pro redukci tělesné hmotnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace centra pro redukci tělesné hmotnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Mitrengová, Nela
dc.date.accessioned 2010-07-19T08:43:55Z
dc.date.available 2010-07-19T08:43:55Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12342
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace centra pro snižování tělesné hmotnosti. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda byla pro zkoumanou firmu výhodnější komunikace na základě PR strategie než dřívější komunikace pomocí reklamy. Srovnávám náklady na získaného zákazníka a vliv komunikace na provoz na webových stránkách. V teoretické části popisuji trh s produkty pro redukci váhy a výskyt a vnímání nadváhy v české populaci. Dále se zaměřuji na specifika služeb a jejich vliv na marketing. Do větší hloubky rozebírám oblast public relations. Zabývám se rovněž měřením efektivity marketingových aktivit. cs
dc.format 64 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2313790 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject redukce hmotnosti cs
dc.subject nadváha cs
dc.subject obezita cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject public relations cs
dc.subject měření efektivity cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject weight reduction en
dc.subject overweight en
dc.subject obesity en
dc.subject marketing of services en
dc.subject public relations en
dc.subject effectiveness measurement en
dc.subject Google Analytics en
dc.title Marketingová komunikace centra pro redukci tělesné hmotnosti cs
dc.title.alternative Marketing Communication of a Weight Reduction Centre en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on marketing communication of a weight reduction centre. The main goal is to find out if applied PR strategy was more effective for the chosen company than advertising. I compare costs of attracting consumers and the influence of marketing communication on website traffic. In the theoretical part I describe the market of weight reduction products and not only the incidence of obesity in the Czech population, but also its perception by Czech people. Then I point out specifics of services and their influence on marketing of services. I especially focus on public relations. The theoretical part also deals with effectiveness measurement of marketing communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13628
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
mitrengová_2010_bp.pdf 2.206Mb PDF View/Open
mitrengová_2010_vp.pdf 54.89Kb PDF View/Open
mitrengová_2010_op.pdf 56.88Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account