Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína

Show simple item record

dc.contributor.advisor Daňová, Dana cs
dc.contributor.author Hánová, Ivana cs
dc.date.accessioned 2010-07-13T16:58:10Z
dc.date.available 2010-07-13T16:58:10Z
dc.date.issued 2006-05-09 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1243
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce bylo vytvořit nový marketingový produkt cestovního ruchu pro Magistrát města Zlína. Teoretická část se obecně zabývá marketingem cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje analýzu současného cestovního ruchu ve Zlíně. Na základě těchto poznatků byl navrhnut marketingový produkt s názvem "Po stopách T. Bati", aby lidem připomenul jeho jedinečnou osobnost a slavnou éru Zlína. Byly také určeny cílové skupiny návštěvníků, cena za produkt, způsoby distribuce a propagace. cs
dc.format 76 s., 7 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1927680 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject Cestovní ruch cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject Zlín cs
dc.subject Tomáš Baťa cs
dc.subject Tourism en
dc.subject target groups en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject Zlin en
dc.subject Tomas Bata en
dc.title Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína cs
dc.title.alternative Creation of tourism marketing product "On the sleeks of T. Bata" for the needs of Zlin City en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vlčková, Ilona cs
dc.date.accepted 2006-05-29 cs
dc.description.abstract-translated The goal of this Master thesis is to create a new product of tourism for the Municipal Authority of Zlin. The theoretical part discusses generally marketing of tourist traffic. The practical part includes the analysis of current tourism in Zlín. On the basis of these findings was projected marketing product called "On the sleeks of T. Bata" to remind people his unique personality and famous era of Zlin. It were also specified target groups of visitors, the price of the product, ways of placement and promotion. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3624
dc.date.assigned 2006-03-06 cs
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hánová_2006_dp.pdf 1.838Mb PDF View/Open
hánová_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
hánová_2006_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account