Ekonomická analýza trhu indoorového lezectví pro územní oblast Moravy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ekonomická analýza trhu indoorového lezectví pro územní oblast Moravy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučková, Zuzana
dc.contributor.author Čaklošová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-19T09:49:47Z
dc.date.available 2010-07-19T09:49:47Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12459
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je ekonomická analýza trhu indoorového lezectví pro územní oblast Moravy. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuji marketingovému výzkumu, analýze trhu a sportu jako službě. Praktická část je zaměřena na ekonomickou analýzu trhu, která byla uskutečněna v několika krocích. Prvním z nich je popis cílového trhu s použitím Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, následně je uvedena analýza zákazníků, analýza nabídky a analýza poptávky. Na základě zjiš-těných výsledků uvádím v závěrečné části návrh podobného zařízení nabízejícího služby indoorového lezectví ve Zlíně. cs
dc.format 81 cs
dc.format.extent 1078220 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject poptávka cs
dc.subject nabídka cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject lezení na umělých stěnách cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject market analysis en
dc.subject demand en
dc.subject supply en
dc.subject competition en
dc.subject marketing research en
dc.subject indoor climbing en
dc.subject Porter analysis of five competition forces model en
dc.title Ekonomická analýza trhu indoorového lezectví pro územní oblast Moravy cs
dc.title.alternative Market analysis of indoor climbing in Morava en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kovářík, Michal
dc.date.accepted 2010-06-07
dc.description.abstract-translated Topic of this bachelor thesis is the market analysis of indoor climbing in Morava. Thesis is divided in two parts - theoretical and practical part. Theoretical part is describing concepts of marketing research, market analysis and sport as a service. Practical part concerns about market analysis, which is carried out in particular steps. The first one is description of the target market by using Porter analysis of five competition forces model. After that I realise customer, supply and demand analysis. At the end by using conclusions of all the analyses I make up a scheme of sport institution supplying indoor climbing in Zlín. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/117 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 17048
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
čaklošová_2010_bp.pdf 1.028Mb PDF View/Open
čaklošová_2010_vp.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open
čaklošová_2010_op.pdf 75.61Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account