Projekt komunikačních aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy fotbalového klubu FK Púchov, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt komunikačních aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy fotbalového klubu FK Púchov, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Štrbáňová, Gabriela
dc.date.accessioned 2010-07-19T11:18:07Z
dc.date.available 2010-07-19T11:18:07Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12639
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá komunikačními aktivitami se zaměřením na oblast sponzoringu a reklamy. V teoretické části jsou zpracované pojmy z oblasti sportovního marketingu, sponzoringu a financování sportovních klubů. Praktická část se zabývá představením fotbalového klubu FK Púchov s popisem sportovních úspěchů a analýzou jeho komunikačních aktivit. Na základě získaných poznatků z analýzy jsou zpracované návrhy a doporučení s cílem zlepšení těchto činností v klubu. cs
dc.format 92 s., 4 s. obr. príloh. cs
dc.format.extent 4951777 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sportovní marketing cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject Sport marketing en
dc.subject sponsorship en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.title Projekt komunikačních aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy fotbalového klubu FK Púchov, a.s. cs
dc.title.alternative The Project of communication activities of football club FK Púchov, Inc. in the section of sponsorship and advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ondřička, Štefan
dc.date.accepted 2010-06-03
dc.description.abstract-translated In this Msc work are presented communication activities with direct at sponsorship and advertising. Sport marketing, sponsorship and financing of the sport club are processed in the theoretical part of work. Practical part is direct at introduction of the football club FK Púchov, description of his successes and analysis his communication activities. On the basis of obtained data, the proposals and hints are suggested to improve mentioned activities in the club. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 15373
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
štrbáňová_2010_dp.pdf 4.722Mb PDF View/Open
štrbáňová_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word View/Open
štrbáňová_2010_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account