Projekt marketingového plánu firmy SHOCart, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy SHOCart, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Šildová, Kristýna
dc.date.accessioned 2010-07-13T17:03:29Z
dc.date.available 2010-07-13T17:03:29Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1265
dc.description.abstract Tato práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. V teoretické části hodnotím literární prameny a formuluji teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu. V analytické části je rozebrána analýza vnitřního, do které spadá analýza kartografického trhu, konkurence, dodavatelů a odběratelů, analýza sortimentu, a vnějšího prostředí firmy SHOCart a SWOT analýza pro vyjádření silných, slabých stránek firmy, příležitostí a hrozeb. V projektové části je vypracován samotný projekt marketingového plánu. Jsou zde vypracovány akční plány včetně časového harmonogramu a rozpočtů. Na závěr jsou zhodnocena rizika tohoto projektu. cs
dc.format 98 cs
dc.format.extent 1919711 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový plán cs
dc.subject plánování cs
dc.subject analýza cs
dc.subject interní analýza cs
dc.subject externí analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject cíle cs
dc.subject akční plány cs
dc.subject rozpočet cs
dc.subject časový harmonogram cs
dc.subject rizika cs
dc.subject Marketing plan en
dc.subject scheduling en
dc.subject analysis en
dc.subject internal analysis en
dc.subject external analysis en
dc.subject project en
dc.subject purposes en
dc.subject action plans en
dc.subject budget en
dc.subject time progress chart en
dc.subject diversification en
dc.title Projekt marketingového plánu firmy SHOCart, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of marketing plan SHOCart company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2006-05-31
dc.description.abstract-translated My dissertation is divide up theoretical analytic and project section. In theoretical section I am rating source - books and define theoretical solution for making out marketing project. In analytic section I am focus on interior analysis of cartiographical market, competition, suppliers and followings, analysis of assortment and interior surrounding of Shocart company. I used SWOT analysis for stress, weakness, oportunity and threets of Shocart company. In the project part I ve done project of marketing plan. This project contain actions plans and its operation period costs. At the end I have done risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3737
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
šildová_2006_dp.pdf 1.830Mb PDF View/Open
šildová_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
šildová_2006_op.doc 38Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account