Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal cs
dc.contributor.author Býčková, Kateřina cs
dc.date.accessioned 2010-07-19T11:36:29Z
dc.date.available 2010-07-19T11:36:29Z
dc.date.issued 2010-05-03 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12680
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu, který v dnešní době patří mezi velmi důležité nástroje komunikace. Je zde popsán a zhodnocen současný internetový marketing značky Hamánek ve společnosti Hamé s.r.o. a porovnán s konkurencí. Cílem je vytvořit inovační projekt pro efektivnější prezentaci na Internetu, který bude mít vliv na konkurenceschopnost, zvýšení prodejů produktů Hamánek a postavení firmy na trhu. cs
dc.format 93 s., 1 s. obr. příloha cs
dc.format.extent 4336736 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject Internet cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject propagace cs
dc.subject optimalizace pro vyhledávače cs
dc.subject reklama na Internetu cs
dc.subject Internet en
dc.subject internet marketing en
dc.subject promotion en
dc.subject seach engine optimalization en
dc.subject advertising on the Internet en
dc.title Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o. cs
dc.title.alternative Project effective internet marketing brand Hamánek company Hamé s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ellerová, Helena cs
dc.date.accepted 2010-05-31 cs
dc.description.abstract-translated This dissertation work is dealing with the problems of Internet marketing which belongs to the most important tools in the process of communication nowadays. The contemporary Internet marketing branded Hamanek belonging to the Hamé company s.r.o. is described evaluated and afterwards compared to the competitive market in this thesis. The goal hear is to create the inovation project for more effective Internet presentation which will influence in the best way the competitiveness, the rise of selling Hamanek products as well the position of the firm on the market place. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 15185
dc.date.assigned 2010-03-29 cs
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
býčková_2010_dp.pdf 4.135Mb PDF View/Open
býčková_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
býčková_2010_op.pdf 870.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account