Návrh implemetance elektronických aukcí do firemních nákupních procesů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh implemetance elektronických aukcí do firemních nákupních procesů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klčová, Hana
dc.contributor.author Kaplanová, Kristina
dc.date.accessioned 2010-07-13T17:04:23Z
dc.date.available 2010-07-13T17:04:23Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1268
dc.description.abstract Elektronické aukce (e-aukce) jsou fenoménem posledních let. Jejich nevětší klad vidím v: jednoduchosti a rychlosti nákupního procesu, průhlednosti celého nákupu (protikorupční nástroj), zvyšování efektivity marketingu dodavatelských vztahů a snížení ceny nakupovaných komodit na jejich opravdovou tržní hodnotu. Faktory, které ovlivňují úspěšnost e-aukce jsou různorodé, ale jako základní bychom mohli definovat: dostatečný objem poptávky (objem kontraktu), reálné dodavatelské podmínky, dostatečný počet dodavatelů (konkurenční prostředí na daném komoditním trhu), dlouhodobost kontraktu, a finanční důvěryhodnost zadavatele. cs
dc.format 75 s. cs
dc.format.extent 659034 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject elektronické aukce cs
dc.subject nákupní proces cs
dc.subject marketing dodavavatelských vtahů cs
dc.subject e-aukce cs
dc.subject protikorupční nástroj cs
dc.subject elektronic auctions en
dc.subject e-auctions en
dc.subject purchasing process en
dc.subject marketing of supplier relations en
dc.subject anticorruption instrument en
dc.title Návrh implemetance elektronických aukcí do firemních nákupních procesů cs
dc.title.alternative proposal of electronical auction implementation into company's purchasing processes en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zrník, Josef
dc.date.accepted 2006-06-05
dc.description.abstract-translated Electronic auctions (e-auctions) have been a phenomenon of the last years. I see their greatest benefit in the following: simplicity and rapidity of purchasing process, transparency of total purchase (anticorruption instrument), increasing effectiveness of marketing of supplier relations and price reduction of commodities purchased down to their true market values. The factors affecting the success of e-auction are heterogeneous, but as the principal ones could be defined as follows: sufficient scope of demand (scope of contract); real supplier terms; sufficient number of suppliers (competition environment in given commodity market), long-term nature of contract; financial reliability of auction customer. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3879
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kaplanová_2006_dp.pdfBlocked 643.5Kb PDF View/Open
kaplanová_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
kaplanová_2006_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account