Reklamní taktika a strategie ve společnosti LA Food s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní taktika a strategie ve společnosti LA Food s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Reklamní taktika a strategie ve společnosti LA Food s.r.o.
Author: Kotásková, Kateřina
Advisor: Šnédar, Libor
Abstract: Základem bakalářské práce je analyzovat současné prostředí firmy La Food a navrhnout možnosti zlepšení reklamní strategie. Záměrem je vytvořit reklamní strategii na základě informací, které firma poskytla. Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. První část se věnuje charakteristice základních pojmů jako je tržní prostředí, marketingový mix, komunikace se zákazníky, konkurence a propagace. Druhá část je zaměřena na současný stav firmy, který je vyhodnocen PEST a SWOT analýzou. Praktická část také obsahuje návrhy pro zlepšení marketingových aktivit. Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení pro vhodnou reklamní strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12777
Date: 2010-05-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
Discipline: Veřejná správa a regionální rozvoj
Grade for thesis and defense: B 16157


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kotásková_2010_bp.pdf 8.106Mb PDF View/Open
kotásková_2010_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open
kotásková_2010_op.pdf 709.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account