Analýza návštěvnosti expozic a akcí Muzea Kroměřížska

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza návštěvnosti expozic a akcí Muzea Kroměřížska

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučková, Zuzana cs
dc.contributor.author Bakalíková, Lenka cs
dc.date.accessioned 2010-07-19T15:47:16Z
dc.date.available 2010-07-19T15:47:16Z
dc.date.issued 2010-05-21 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12807
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je analýza návštěvnosti příspěvkové organizace Muzeum Kroměřížska. Teoretická část pojednává o neziskových organizacích, stavu kultury v České republice, oboru muzejnictví a o marketingu v muzeích a dalších kulturních institucích. V praktické části je nejprve představeno muzeum a jeho ekonomická stránka. Následuje část zaměřená na návštěvnost, popis a hodnocení nabídky muzea. V závěru jsou navržena doporučení ke zvýšení návštěvnosti. cs
dc.format 75 s., 2 s. příloh cs
dc.format.extent 1519833 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject muzeum cs
dc.subject příspěvková organizace cs
dc.subject návštěvnost cs
dc.subject financování příspěvkové organizace cs
dc.subject propagační aktivity cs
dc.subject museum en
dc.subject allowance organization en
dc.subject attendance en
dc.subject financing of allowance organization en
dc.subject promotional activities en
dc.title Analýza návštěvnosti expozic a akcí Muzea Kroměřížska cs
dc.title.alternative Analysis of exposition and action attendance of Museum Kromerizska en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Závodná, Lucie Sára cs
dc.date.accepted 2010-06-07 cs
dc.description.abstract-translated The object of this bachelor thesis is the analysis of attendance in allowance organization Muzeum Kroměřížska. The theoretical part treats of non-profit organizations, state of the culture in the Czech republic, museology and the marketing in the museums and other culture organization. The practical part includes introduction of the organization and its eco-nomics. Followed part is focused on the visit rate, description and valuation the offer of museum. Finally is proposed the recommendations to increasing attendance. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/117 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16158
dc.date.assigned 2010-04-06 cs
utb.result.grade C
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
bakalíková_2010_bp.pdf 1.449Mb PDF View/Open
bakalíková_2010_vp.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open
bakalíková_2010_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account