Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje
Author: Trchalíková, Iva
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tato práce se zabývá návrhem marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje. Projekt marketingového plánu vychází z marketingové situační analýzy, z analýzy SWOT a analýzy BCG. Informace pochází z veřejně dostupných zdrojů a interních údajů firmy. Navržený marketingový plán vytyčuje marketingové cíle, určuje strategie, programy činností a stanoví rozpočet potřebný k jeho realizaci. Zpracovaný návrh marketingového plánu je poté podroben rizikové, nákladové a časové analýze. Závěr práce obsahuje zhodnocení navrženého marketingového plánu z hlediska jeho efektivity, přínosů a účelnosti vynaložených finančních prostředků vzhledem k jejich návratnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12872
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 15375


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
trchalíková_2010_dp.pdf 2.977Mb PDF View/Open
trchalíková_2010_vp.doc 69Kb Microsoft Word View/Open
trchalíková_2010_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account