Multilevel marketing ve finančních službách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Multilevel marketing ve finančních službách

Show full item record

No preview available
Title: Multilevel marketing ve finančních službách
Author: Novosad, Antonín
Advisor: Hanáková, Petra
Abstract: Bakalářská práce se zabývá využitím multilevelového marketingu (MLM). S rozmachem společností, které využívají právě tento styl prodeje, se stává multlilevel marketing nejúčinnější prodejní metoda na trhu. Stává se mnohdy, že ani sami účastníci neznají základní rysy MLM a jak vlastně funguje. V práci jsem se zaměřil na teorii a popis MLM, ale hlavně jsem zkusil skloubit multilevelovou společnosti s využitím klasických marketingových postupů. Jak by se multilevelová společnost měla prezentovat na trhu aby uspěla nejen v boji s konkurencí, ale i v získání klientů jiným než klasickým multilevelovým způsobem. Společnost využívající MLM je zde pojatá jako klasický podnik bez MLM.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12963
Date: 2010-04-27
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 13554


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
novosad_2010_bp.pdf 757.4Kb PDF View/Open
novosad_2010_vp.pdf 483.3Kb PDF View/Open
novosad_2010_op.pdf 434.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account