Tvorba animací v Blenderu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba animací v Blenderu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Grác, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-13T17:13:40Z
dc.date.available 2010-07-13T17:13:40Z
dc.date.issued 2006-06-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1296
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na představení animačních možností v programu Blender. Program Blender je animační a modelovací nástroj, který je dostupný pro mnoho platforem. Tento volně šiřitelný software obsahuje většinu funkcí známých z komerčních produktů od pro-storového modelování, přes práci s kamerou a světly až k pokročilým animačním technikám. V teoretické části je detailně popsána problematika IPO editoru a animačních klíčů. Dále jsou zde vysvětleny nástroje pro animace deformací objektů, animace pohybů tzv.character animation a video-editační sequence editor. Nakonec jsou na příkladech demonstrovány možnosti tohoto programu. cs
dc.format 50 cs
dc.format.extent 943629 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Animation en
dc.subject Blender en
dc.subject Animace cs
dc.subject Blender cs
dc.title Tvorba animací v Blenderu cs
dc.title.alternative Animation in Blender en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bližňák, Michal
dc.date.accepted 2006-06-28
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to introduce animation possibilities of the program Blender. Blender is the open source software for 3D modeling, animation, rendering, post-production, interactive creation and playback. Available for all major operating systems under the GNU General Public License. The theoretical part explains IPO editor and Keyframes. I also describe the tools for ani-mation of deformations, character animation and video editing system call sequence editor. At the end I show a few examples demonstrating the availability of the program. en
dc.description.department Ústav aplikované informatiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/76 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 3284
dc.date.assigned 2006-02-14
utb.result.grade A
local.subject Blender (software) cs
local.subject trojrozměrná grafika cs
local.subject počítačová animace cs
local.subject Blender (software) en
local.subject three-dimensional graphics en
local.subject computer animation en


Files in this item

Files Size Format View
grác_2006_bp.pdfBlocked 921.5Kb PDF View/Open
grác_2006_vp.doc 290.5Kb Microsoft Word View/Open
grác_2006_op.doc 291.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account