Projekt marketingového plánu rodinné firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu rodinné firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pospíšil, Jan
dc.contributor.author Minichová, Zdeňka
dc.date.accessioned 2010-07-19T17:37:06Z
dc.date.available 2010-07-19T17:37:06Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12990
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán rodinné firmy pro rok 2010. Diplomová práce je rozdělená na část teoretickou, analytickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plá-nu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodnocen stávající marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navrţen způ-sob jejich dosaţení, posouzení nákladů, moţná rizika spojená s realizací a moţné přínosy pro rodinnou firmu. cs
dc.format 108 s. cs
dc.format.extent 4087979 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject PEST cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing planning en
dc.subject retail en
dc.subject PEST en
dc.subject SWOT en
dc.title Projekt marketingového plánu rodinné firmy cs
dc.title.alternative Marketing plan for family company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2010-06-01
dc.description.abstract-translated The main aim of this diploma thesis is to create marketing plan for family company for the year 2010. This work is divided in to the theoretical, analytical and project part. In the the-oretical part, there are elaborated from available literary sources peaces of knowledge about marketing planning and creating of marketing plan. In practical part there is an ana-lysis made and after that the current marketing plan is evaluated. Also there are marketing objectives identificated and way of their reaching is proposed. Then expected costs, possi-ble business risks connected with realization and possible benefits for the family company are considered. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 15345
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
minichová_2010_dp.pdfBlocked 3.898Mb PDF View/Open
minichová_2010_vp.doc 68.5Kb Microsoft Word View/Open
minichová_2010_op.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account