Návrhy zlepšení marketingového mixu služeb společnosti TAX & ACCOUNTING EXPERTS s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrhy zlepšení marketingového mixu služeb společnosti TAX & ACCOUNTING EXPERTS s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brišová, Hana
dc.contributor.author Mikš, Jakub
dc.date.accessioned 2010-07-19T18:23:32Z
dc.date.available 2010-07-19T18:23:32Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13099
dc.description.abstract V mé bakalářské práci se zabývám analýzou marketingového mixu služeb společnosti TAX & ACCOUNTING EXPERTS s.r.o. Společnost poskytuje svým zákazníkům širokou škálu služeb v oblasti účetnictví a daňového poradenství. Primárním cílem bakalářské práce je najít způsoby zlepšení marketingového mixu společnosti za pomoci analýzy a zhodnocení. Identifikovat hrozby a příležitosti společnosti a navrhnout posílení slabých stránek podniku. cs
dc.format 70 s., 7. s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1778152 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject materiální prostředí cs
dc.subject lidé cs
dc.subject propagace cs
dc.subject procesy cs
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject product en
dc.subject place en
dc.subject price en
dc.subject promotion en
dc.subject materiál en
dc.subject events en
dc.subject people en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing survey en
dc.title Návrhy zlepšení marketingového mixu služeb společnosti TAX & ACCOUNTING EXPERTS s.r.o. cs
dc.title.alternative Proposal for improvement of marketing mix of services at TAX & ACCOUNTING EXPERTS s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2010-01-18
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis I focused on analysis of marketing mix of services in Tax & Accounting Experts plc. The company provide a wide range of services in Tax and Accounting sphere. Primary purpose of this thesis is find means improvement of marketing mix of services with the aid of analysis and review. Identify an threats, opportunities and power assistance. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13521
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
mikš_2010_bp.pdf 1.695Mb PDF View/Open
mikš_2010_vp.pdf 238.2Kb PDF View/Open
mikš_2010_op.pdf 126.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account