Marketingová analýza Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová analýza Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová analýza Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves
Author: Vaněčková, Veronika
Advisor: Šefčík, Vladimír
Abstract: Předkládaná práce se zabývá způsoby zkvalitnění marketingové komunikace a nabídky samopláteckých léčebných programů, které jsou důležitou, ale zatím ne příliš obsáhlou součástí pobytů v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves. Doposud převažuje v lázních komplexní lázeňská péče. Sirnaté lázně jsou tedy závislé především na zdravotních pojišťovnách a platbách od nich. Clem je pokud možno vytvořit a nabídnout takové pobytové balíčky, které by oslovily ve větší míře hosty samoplátce a snížily tak závislost na klientele, jejichž lázeňská péče je hrazena zdravotními pojišťovnami. Pomocí marketingové analýzy a dotazníkového šetření jsme zjišťovali nedostatky a rezervy ve stávající nabídce poskytovaných služeb a zabývali se následnými opatřeními a návrhy inovace, vyplývajícími ze současných trendů a výsledků provedené marketingové analýzy a dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13111
Date: 2010-05-12
Availability: Práce není přístupná
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: A 15548


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vaněčková_2010_bp.pdfBlocked 2.990Mb PDF
vaněčková_2010_vp.doc 64Kb Microsoft Word View/Open
vaněčková_2010_op.zip 40.41Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account