Flakon a obal parfému

DSpace Repository

Language: English čeština 

Flakon a obal parfému

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kovařík, Vladimír
dc.contributor.author Kandrnálová, Adéla
dc.date.accessioned 2010-07-19T18:49:38Z
dc.date.available 2010-07-19T18:49:38Z
dc.date.issued 2010-05-17
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13146
dc.description.abstract Tato bakalářská práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá tématy, jako jsou význam a historie vůní, parfémy, analýza současného trhu s parfémy a reklamou a marketingem. V této části jsem se pokusila analyzovat a vyhodnotit současnou situaci na trhu s parfémy tak, aby mi byla podkladem pro praktickou část. V praktické části již rozvíjím koncept návrhu flakonu a obalu parfému pro společnost Comme des Garcons. Tato originální designérská značka se věnuje produkci módy, doplňků a v neposlední řadě také vůní. cs
dc.format 77 s. cs
dc.format.extent 12525715 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject design cs
dc.subject vůně cs
dc.subject parfém cs
dc.subject flakon cs
dc.subject reklama cs
dc.subject design en
dc.subject fragrance en
dc.subject perfume en
dc.subject perfume bottle en
dc.subject advertisement en
dc.title Flakon a obal parfému cs
dc.title.alternative Free topic - Perfume bottle and packaging en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Petříčková, Kristýna
dc.date.accepted 2010-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor work contains two parts - a theoretical and a practical one. The theoretical part deals with topics such as the meaning and history of fragrances, perfumes, an analysis of contemporary perfume bottles, advertisement and marketing. In this part I tried to analyze and interpret the current situation of the perfume business, so that is going to be the base for my practical part. In the practical part I elaborate on the concept of the perfume bottle and the packaging design for the company Comme des Garcons. This original designer brand is dedicated to fashion, accessories and last but not least to fragrances. en
dc.description.department Ústav vizuální tvorby cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/130 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - 3D design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - 3D Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 17128
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kandrnálová_2010_bp.pdf 11.94Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account