Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu
Author: Houšťová, Hana
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt implementace Google Analytics - bezplatné služby od společnosti Google sloužící jako nástroj pro analýzu internetových stránek. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje zaměřené především na oblast Internetu, elektronického podnikání a marketingu. Tyto informace pak slouží jako podklad při zpracování části praktické. Následující praktická část zahrnuje kromě základních informací o zkoumaném e-shopu a jeho fungování také přehled současného stavu propagace a reklamy. Samotná projektová část se již soustředí na zavedení služby Google Analytics, její jednotlivé přehledy a možnosti další práce s takto získanými údaji. Projekt je v závěrečné části podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13156
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 14753


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
houšťová_2010_dp.pdf 2.924Mb PDF View/Open
houšťová_2010_vp.doc 69Kb Microsoft Word View/Open
houšťová_2010_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account