Externí komunikace města Tovačov

DSpace Repository

Language: English čeština 

Externí komunikace města Tovačov

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Bouchalová, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-19T22:28:47Z
dc.date.available 2010-07-19T22:28:47Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13221
dc.description.abstract Má bakalářská práce se věnuje externí komunikaci města Tovačov s cílovou skupinou občanů města. V teoretické části se práce zabývá odbornými východisky marketingové komunikace města a uvádí možné způsoby komunikace s občany. V praktické části na základě marketingového výzkumu práce analyzuje jednotlivé prostředky komunikace města Tovačov s občany a navrhuje možné změny a zlepšení. cs
dc.format 73 s. 11 s. příloh cs
dc.format.extent cs
dc.format.mimetype cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing měst a obcí cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject město cs
dc.subject městský úřad cs
dc.subject externí komunikace cs
dc.subject city marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject city en
dc.subject municipality en
dc.subject external communication en
dc.title Externí komunikace města Tovačov cs
dc.title.alternative External communication of the city of Tovačov en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated My bachelor work is devoted to external communication of the city of Tovačov with residents of the city. The theoretical part of my bachelor work deals with fundamental concepts of city marketing communication and specifies possibilities how to communicate with residents. The practical part using marketing research analyzes communication tools of the city of Tovačov and proposes possible changes and communication improvements. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13602
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
bouchalová_2010_bp.pdf 5.595Mb PDF View/Open
bouchalová_2010_vp.pdf 55.06Kb PDF View/Open
bouchalová_2010_op.pdf 58.27Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account