Vliv komunikace na zvyšování výkonnosti organizace Železo - Hranice s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv komunikace na zvyšování výkonnosti organizace Železo - Hranice s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Chovancová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-19T22:45:23Z
dc.date.available 2010-07-19T22:45:23Z
dc.date.issued 2010-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13250
dc.description.abstract Předkládaná práce se zabývá problematikou komunikace a jejím vlivem na zvyšování efektivnosti firmy Železo - Hranice, konkrétně podniku ARMOSIT. V teoretické části je obsažena definice komunikace, principy efektivní komunikace a firemní kultura a image. Praktická část je věnována konkrétní analýze zvoleného podniku. Cílem práce je zhodnotit komunikaci v dané společnosti a pomocí analýzy dospět ke konkrétním výsledkům. cs
dc.format 62 s., 5 s. příloh. cs
dc.format.extent 1407825 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Pojem komunikace cs
dc.subject verbální komunikace cs
dc.subject nonverbální komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject externí komunikace cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject Communication en
dc.subject verbal communication en
dc.subject nonverbal communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject external communication en
dc.subject corporate image en
dc.subject corporate culture en
dc.title Vliv komunikace na zvyšování výkonnosti organizace Železo - Hranice s.r.o. cs
dc.title.alternative Effect of communication on increasing of performance in ŽELEZO-HRANICE s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2010-06-09
dc.description.abstract-translated Subject matter of this work are the questions about communication and its effects on increase performance in the Železo - Hranice company especially its branch ARMOSIT. In the theoretical part is sumarized communication definitions, principles of effective communi-cations and company culture and image. The practical part of work includes concrete analysis choosen company. The point of this work is to evaluate communication in the company and with analysis obtain to concrete outcomes. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/107 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15398
dc.date.assigned 2010-02-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
chovancová_2010_bp.pdfBlocked 1.342Mb PDF View/Open
chovancová_2010_vp.zip 39.95Kb Unknown View/Open
chovancová_2010_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account