Návrh marketingových strategií týdeníku Boskovicko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingových strategií týdeníku Boskovicko

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingových strategií týdeníku Boskovicko
Author: Melkusová, Alžběta
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem diplomové práce je návrh marketingových strategií pro regionální týdeník Boskovicko. V Teoretické části jsou představeny poznatky vztahující se k možnostem marketingu, marketingovým analýzám a marketingovému plánování. Analytická část je věnována situační analýze firmy Boskovicko prostřednictvím SWOT analýzy a analýzy konkurence s využitím Porterova pětifaktorového modelu; prostřednictvím dotazníkových šetření zkoumá kupní chování spotřebitelů (čtenářů a inzerentů). Výsledky analýz slouží v Projektové části k návrhu marketingových strategií. Pozornost je soustředěna na cílové tržní segmenty, na využití silných stránek a příležitostí k posílení slabých stránek a vyhnutí se rizikům i na vymezení se vůči konkurenci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13260
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13784


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
melkusová_2010_dp.pdf 6.410Mb PDF View/Open
melkusová_2010_vp.pdf 54.59Kb PDF View/Open
melkusová_2010_op.pdf 56.14Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account