Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s.r.o.
Author: Miškaříková, Simona
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu služeb. První část je zaměřena na teoretický výklad základních pojmů z oblasti marketingu služeb a hotelového marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Na základě provedené analýzy jsou uvedena doporučení na zefektivnění nástrojů marketingového mixu služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13361
Date: 2010-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: A 15475


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
miškaříková_2010_bp.pdfBlocked 2.054Mb PDF
miškaříková_2010_vp.doc 62Kb Microsoft Word View/Open
miškaříková_2010_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account